Tuesday, January 20, 2009

Album aku ti kepenudi ya: Pantun Rayat.


Tabi basa ngagai bala peminat.



Diatu aku udah bisi siti album baru ti penudi ya ti diberi nama Pantun Rayat. Bisi 10 iti lagu alam album terbaru aku ka diatu.



1. Pantun Rayat

2. Buya Berimbai Enda Bepeda

3. Aram Berdangdut

4. Joget Keruk

5. Badu Ringat Ka Aku Sulu

6. Badu Bekendak Agi

7. Udah Luya Buai Sengapa

8. YB Menang Di Undi

9. Anang Cemburu Buta

10.Anang Sebarang Tunda

Album aku ka penudi tu bisi berbida manding ka album aku ti udah laban album Pantun Rayat tu bisi ngena elemen muzik Irama Malaysia ianya Rentak Gendang. Lagu dalam album Pantun Rayat tu digaga aku empu enggau Lakuang tauka Angop alu muzik diatur sida Aji Bulan @ Hilary.

Album Pantun Rayat udah dijual ba pasaran serata menua Sarawak start 24 Disember tu tadi. Nyadi arap ka para peminat ulih meli album aku ti original ukai ti cetak rompak.

Terima kasih ngagai sukung kitak semua.

Ari aku...Jeraki.

Cerita silik album tebaru aku tu mega ulih dibaca kitak ba blog Utusan Sarawak cawangan Simanggang. http://sriamannews.blogspot.com/

2 comments:

Anonymous said...

aku amat gaga ati laban kita udah bc ngembuan website@blog kediri empu. Kebuah aku ke munyi laban nyamai ngagai kami peminat semua nemu berita ari kita semua bala artis GPRS lalu ulh berandau tauka ke kirum pesan ngagai kita kelebih ari bos besai iya nya nn empu.Aku udah engka blog kita tu ba list bala kaban ba ruai aku. enti ka meda nemuai meh ngagai ruai aku. Tahniah serta terima kasih..

Jennarino Jeraki said...

Terima kasih nuju nuan boss laban udah add blog aku alam blog nuan. Boss, aku tu internet agi mengkang belajar..ajar aku boss kati ka aku ka add kita alam blog aku..terima kasih