Tuesday, January 20, 2009

Meri tabi basa

Meri tabi basa enggau terima kasih mega ngagai semua raban dunya internet ti bisi nemuai ngagai website blog Golden Pearl Recording Studio ti baru benung digaga ka kami diatu.

Keterubah iya website tu ditumbuh ka kami awak ka raban peminat lagu Iban di menua kitai tu tau nemu lebih silik agi nama utai benung nyadi ba kompeni Golden Pearl. Kitak ari blog tu ila mega engka ulih nemu profail niap artis recording kami enti utai tu ila udah siap ditembu kami.

Tu list nama artis recording kami ti agi mengkang alam kompeni Golden Pearl:

1. Aku empu (Jennarino)
2. Maxwell Franklin Saran
3. Hilary
4. Lakuang Ading @ Levinson
5. Jenny Tan (bini aku)
6. Betty
7. Timoti

Kami mega enda lama agi bisi deka nerima artis recording ti baru ianya Cristina, Windy enggau Elmet.

Nyadi enggau basa ka besai aku, Jennarino Jeraki enggau bini aku Jenny Tan meri sekali dak agi terima kasih ngagai semua peminat ti enda kala leju meri sukung ngagai niap-niap album lagu ti digaga kompeni Golden Pearl. Pia mega nuju bala sida dj radio tauka suratkhabar enggau majalah ti kala promosi bala kami ngagai peminat di serantara Sarawak ngelama tu.

Sekian, terima kasih.

Nya aja ari aku,
Jennarino Jeraki

No comments: